Forum-OPP
Rujan 21, 2014, 22:08 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave

Forum   Pomoć KONTAKT Igre Pravila Contact Prijava Registracija  
 Str: [1] 2   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Priča - napadaji panike!  (Posjeta: 7912 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
rocker
Početnik
*

Thank You
-Given: 0
-Receive: 0

Awards
« : Veljača 21, 2011, 03:34 »

Imam 20 godina, zdrav sam (mada se ne bavim učestalo sportom, prehrana mi je ukurcu, zna se desit i da jedem jednaput dnevno, nemam apetita, imam podočnjake ko da nisam spavao 10 godina, kažu mi doma da sam smršavio mada ja to ne vidim na sebi, BIORITAM mi je totalno izokrenut - spavam preko dana, visim na kompjuteru i internetu do 4-5 ujutro) vrlo sam dobar student, optimističan sam, samopouzdan, život mi je zaista nije loš, mada je ponekad možda malo premonoton (uvijek jedan te isti kurac, iz dana u dan) bla bla bla... jednog dana nadam se da ću biti dipl.ing. struke ako ne i magistar i boli vas kurac za to, ovo je samo moja namjera da se malo prokurčim i to je to. U vezi sam 6 mjeseci (s curom koja je imala težu traumu u ranijem djetinjstvu, nemam pojma koliko je sada važno to). Želim se ovom temom pokazati u pravom svjetlu, neću se pretvarati niti pisati na ljepši, indikretniji način, sve šta mi je u glavi i osjećajima to ću i napisati, mada već sada mogu pretpostaviti da mislite za mene da sam jako prost i bezobrazan čovjek. Iskreno, ja za to sebe uopće ne mislim. Dobro, možda ponekad. Ali vjerujem u to da sam dobrica i spreman pomoći ljudima u problemu, kakve god da je prirode. Obećao sam sam sebi da nema više alkohola, kave, cigareta i ostalih supstanci za pušenje  i sličnih "trigera" za napadaje, tj. okidača koji ih potiču. Možda bi bilo važno napomenuti da svake večeri prije nego zaspem slušam HIPNOZE sa dizanje sampouzdanja?